please leave ur link. tQ~

Monday, May 21, 2012

Akhirnyaaa...


Assalammualaikum..

Memang aku dah lama sangat tak update blog nie. Sejak habis belajar nie pun bape kali je aku jenguk blog nie. Kesian betul. Oke, lupakan sekejap hal tu. Sekarang aku nak cerita tentang keputusan peperiksaan semester lepas. Final semester. 

Kat Facebook sume kawan-kawan aku cakap pasal benda yang sama. Result aku meningkat. Syukur Alhamdulillah, tak percaya, tak sangka && sume yang berkaitan lah. 

So, nie hadiah untuk mak abah & keluarga.




Untuk mak abah, terima kasih memberi sokongan padu selama ni. Tanpa restu dan iringan doa mereka, tak mungkin aku berjaya. Tak lupa jugak Mr.Oren, sahabat, kawan-kawan yang memberi bantuan secara langsung & tak langsung. Classmate, housemate & roomate exspecially, thank you very-very much. Syukur Alhamdulillah, jasa baik korang hanya Allah saja dapat membalasnya. Aku doakan korang semua berjaya didunia & akhirat. Aminn.


Kejayaan adalah suatu pejalanan bukannya suatu destinasi.




#mR. Oren, maafkan saya T.T

1 comment:

terima kasih sudi komen.. (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...