please leave ur link. tQ~

Showing posts with label contest. Show all posts
Showing posts with label contest. Show all posts

Tuesday, July 19, 2011

Contest Saya Dan Cermin Mata..

Assalamualaikum..

Pagi-pagi lagi dah dapat noti dari acap a.k.a acapmarcella. die dok tag aku kat entri die lagi. terbaik laa Acap uuiii!!

Dah dah, kau Acap jangan nak tacing-tacing dengan aku lak pasni. hahaha. Aku pulak baru teringat aku ade gambar pakai spect, even memang tak pakai pun selama nie. Hope sampai bila-bila mata aku ni sihat walafiat. Amin.

Contest nie create by cik comel Lya Idma. Biasalah bila nak join contest nie macam-macam terma dan syarat die. As usual, copy banner laa.




Oke, done ! sekarang gambar yang aku pulak. Agak-agak comel tak macam owner contest nie? haha. #gelak sopan. ^^'




Gambar nie masa kuar dengan tersayang masa time aku praktikal dolu-dolu. Tapi gambar nie fresh lagi tau. haha. Sebab baru publish kat belog. Macam yang korang nampak gambar ni dalam kereta. Yups, memang pun. Time tu ontheway balik ke Batu Pahat dari Melaka. Speacial nya gambar ni sebab kat sebelah tu ada tersayang. haha. Die dok testing sunglasses baru, aku pun try la sunglasses aku. hehe.

Bile pakai sunglasses nie aku rasa dunia aku gelap semacam la. haha. Aku memang tak biasa pun dengan spect-spect nie. Kadang-kadang gatal je tangan aku ni nak pakai gak. haha. Oke, comel kan kan kan. hahhaa.

Cukup laa bebelan aku tu. Eh nak tag sape pulak nie. Oke oke, dah jumpe da.


Harap maklum yea, sume nama yang di tag tu masih "cik" lagi yea. #tak ada kaitan pun. hahha

#Done acap done ! jangan nak tembak-tembak aku lak. aku tak bersalah !!

Sunday, June 26, 2011

Aimifiqa Garden Beloglist..(:

Assalammualaikum..

Orang kata jangan tamak. Tapi aku kata sekadar cuba nasib. manalah tahu ada rezeki aku kan. hee.

So kali nie aku join contest bloglist. macam comel gitu, alahaiii. tak ada sebab lain ke faten uuiii?? jum tengok terma & syaratnya..




Syarat-syarat Penyertaan

1. buat satu entry pasal contest "Aimifiqa Garden Bloglist" -----> currently typing yea. ^___^

2. like fanpage ------> belom join contest lagi aku da 'like'. hahaha

3. follow blog cik Aimifiqa nie ------> yea, sudah.. (:

4. tag reramai kawan. -----> jum tengok siapa yang bertuah lagi beruntung kena tag.


5. pilih kategori ----> so aku pilih kategori





Sooooo.. senangkan? jumlah join reramai.. full entri korang boleh tengok kat belog cik aimifiqa nie.. ^___^

done rite? InsyaAllah..

Contest Belog Paling Comel..


Assalamualaikum..

Wahhhh.. hebat betol aku nie.. Pagi-pagi lagi rajin betol mengupdate belog.. kali nie pasal CONTEST.. wee.. Nie first time kot aku join mane-mane contest.. Ah nie sume si Chomeieyza tu laa..

Eza ! nie sume kau punye pasal! hahahahahahahha..

oke, cukup. lets go!!




Syarat Penyertaan

1. mesti follow blog Ed and Blush -----> SIAP!

2. contest ini bermula dari 24 Jun hingga 15 Julai ----->tengok kalendar la hari ni bape hari bulan.. weee~

3. penyertaan seseorang itu haruslah tidak melebihi satu. sekiranya didapati melebihi satu, you are fire! -----> sesungguhnya aku ini memang SATU. hehe

4. Penyertaan hanyalah terhad untuk 20 orang! So, the early bird catch the worms! -----> tak tahu da bape orang yang masuk. ada rezeki aku, ada lah tu. hehe

5. Belog itu mestilah secomel-comelnya,sekreatif-kreatifnya dan semontel-montelnya -----> aku tak rasa blog aku nie comel,tapi lebih kepada simple.. tengok jela dorang nilai macam mana. lalalalaa

Cara Nak Masuk Contest

1. Hantar link blog & profil ke lexma009@gmail.com

2. Buat satu entry contest ----->SIAP!

3. Copy banner-----> SIAP!

4. Tag seorang kawan & pastikan die tahu -----> so mangsanya eikamohdnor..

5. Letak link entry dalam comment box Ed Faris----->pas entry nie di 'post', siap laah..

Itu jela kot. So full entry, korang boleh tengok kat belog Ed Faris nie. Harap-harap semua apa yang diminta da siap dilaksanakan.

Oke. tu aje. bye korang. ^___^



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...