please leave ur link. tQ~

Friday, December 31, 2010

Kenangan owh kenangan..~

Tinggal beberapa jam saje da nak masuk tahun baru kan. macam sekejap aje tahun 2010 nie berlalu. x terasa aku dibuatnyer. haha. berjumpa, berdua bersama, berpisah untuk seketika, disakiti, dilukai, bersambung episod seterusnya hingga kini. benda yang aku x kan & x pernah untuk melupakan. haha.

banyak yang aku belajar sepanjang tahun 2010 nie. antaranya, dapat laa merasa gak bile result exam x dapat ape yg aku target. haha. kecewa giler laa. xboleh nk cakap ape daa. nak salahkan sape lagi lau bukan diri sendiri. haha. careless terlebih. naseb baek laa next sem dapat cover sem lepas. Alhamdulilah.

at the end dis year, aku dapat habiskan mase aku sehari bersama si dia yg tersayang. i luv u b! 0ps! hehe. melaka menjadi titik pertemuan kami. kenapa pilih melaka? sebab disini laa kasih sayang kami terjalin. di sini juga menjadi pertemuan antara kami. hehe. mostly, kami ronda melaka bersama2. bila berbiacara tentang melaka, secara tak langsung, aku akan meningat tentang dirinya. i miss u dear!

pic nie baru lg. h0t fr0m 0ven. krismas time! :)

tiba2 rase sedih plk nak tinggalkan tahun 2010 nie. banyak kenangan yg aku lalui bersama kawan2 aku. bermula sambut bufday shah, then bufday syamil n rashid. lastly, bufday nadhirah. kenangan kami b12 memang sukar untuk aku lupakan. rindu korang sume. next sem jumpa lg yer. :)

uyul.faten.tina.nazira.effa.nadhirah
 radzi.syamil.shah.fendi.rashid.hasrin

indah bersamamu. meningatimu satu kepastian. mengenangmu di waktu2 sepi ku.

0 komen:

Post a Comment

terima kasih sudi komen.. (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...