please leave ur link. tQ~

Monday, January 3, 2011

semangat yang semakin menipis. haha. (:

Bak kate kaq amy, ofismate aku. today is monday. jadi m0od baru nk dtg, disebabkan cuti yang agak lame. 2 setengah ari tu! lame laa gk. haha. cuti pn dok uma aje. x g cuci mate. kerja aku sememangnya dok kt uma aje. aku bkn kaki jalan. tp da dapat jalan, sori laa nak s0h aku bhenti. haha.

Berbalik cite ari nie ari isnin. aku mula kan pagi aku ari nie dgn solat Subuh. Alhamdulillah. even da hujung2 waktu. lau pn berat sgt nk bgn td pg. demi LI aku bgn gk. haha. terok2! then pas siap2, mula laa jari jemari nie mnaip text msj then meng`send`kan kpd c dy jejaka hati. wish mornink saje. dlu wish sbb suke2 jep. skunk cm 1 kewajipan plk da. haha. wish nite pn cm tu gk.

Tepat pukul 7.40pagi. Bersiap utk ke pejabat! erm. highway tebrau ari nie mcm biase jep. jam2 mcm salu jep. even ari nie 1st day skola. kate akaq aku, kua awl seket, nti jam. tp biase jep aku tgk td, sampai ofis pn cepat. boley jadi pekerja contoh nie! haha.

Sampai kt ofis, dok2 je dlu. bg ikan mkn. owh keje aku juga. kt uma mcm tu, kt ofis pn mcm tu. hehe. bile bell berbunyi, maka bermula laa keje aku. now, aku sdg dok wat akaun. suda seminggu x siap2. haha. pling lame yg penah aku wat. h0pe 2-3 ari nie siap laa ia oke. eh bkn saje2 x nk wat. tp keje smpingan tu yg bnyk. main keje nie yg salu aku tinggal. kesian dy. haha. n h0pe cek Yono x mara2 sbb akaun nie x siap2. haha.

Skrg, tgh dgr bos mbebel. ops! nk siap kn keje cpt. pastu lunch, rest jap. smbung keje lg. sure pasni ngantok. owh TIDAKKK! n xtau laa ptg smpai mlm ape kan jadi. sme2 laa bdoa agk ari nie mjadi hari yg terindah utk dikenang.. haha.. ^^'
see. muka pn x ley nk senyum. haha. keje mcm bnyk jep! (:

p/s : h0pe ari nie x tercetus perang dunia ke lapan laa.. sume pnt bperang selama bcuti nie. huhu. (:

0 komen:

Post a Comment

terima kasih sudi komen.. (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...