please leave ur link. tQ~

Saturday, January 22, 2011

menunggu hari.. :)


hye.. hope sape-sape yang terbace blog nie sehat-sehat saje oke. haha. *_*

tadi petang, pulang saje dari open house rumah kawan abang, akaq ajak pegi tengok orang maen layang-layang. hee. mula laa rase seronok dalam hati nie. lame suda tak tengok dan lagi lame tak maen layang-layang. sebab akaq da 2 hari tak kua rumah, maka si suaminya pun tunaikan permintaan akaq. haha. aku kena laa tumpang 2 kaki. (:

tempatnya tak de laa jauh dari rumah kami. sebab aku tak penah nak ronda-ronda, so aku pn tak tau ade tempat untuk relax kan minda kat dekat-dekat sini. pas nie, peluang makin cerah laa. haha. bila da nak sampai tu, uuiiissshhh! banyaknye layang-layang kat atas langit biru tu. angin petang sepoi-sepoi bahasa nie memang menyamankan laa.

tempat nie, lau pun di tengah-tengah hutan konkrik, ia salah satu tempat penduduk kat sini release kan tension dorank dengan bermaen layang-layang. haha. maybe 1 hari nanti aku juga menjejaki langkah dorank. yahhhoooo!

kami bertiga duduk-duduk saje tengok dorank yang bermaen layang-layang tu. pelbagai gelagat yang dorank tunjukkan. so kami gelak-gelak aje laa. hahahhaaa. jahatkan gelakkan orank. layang-layang dorank pn cantek-cantek. dan abang cakap, nak beli satu laa pas akaq bersalin nanti! haha. juz wait n see jela pe kan jadik.

owh yeah, aku tengah menunggu hari kelahiran anak buah yang ke 11 nie. hayy. tak sabarnya!! mesti comel macam makcik die nie kan. (berperasaan jep!) haha. tinggal beberape hari saje. huhu. untungnye aku nie, anak buah da ramai. sume kecik-kecik, comel-comel, ciut-miut n nakal-nakal. tu pasti laa, name pun budak kecik. heee. geram lak tengok dorank bile kumpul ramai-ramai! haha. nanti suara aku jep yang dorank dengar. haha. bila laa dapat jumpe anak-anak buah ku itu semua. haha. rindu dong!


anak-anak buah aku lagi tomey dari yang ini. haha.


---> semoga amsyar cepat sehat yer. cik Ina syg sgt kat amsyar!! huhu..

0 komen:

Post a Comment

terima kasih sudi komen.. (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...