please leave ur link. tQ~

Friday, January 28, 2011

senyuman di hujung hari..

salam. pembuka kata untuk hari ini. (:

permulaan hari dengan penuh debaran. berdebar untuk mendapat anak buah yang terbaru.

sebenarnya, dah lame aku pegang title makcik nie, atau lebih sopan dipanggil untie. haha. masuk tahun nie, kira-kira sudah 12tahun gitu. wow! lamenya! ini lah penangan adik bongsu. tapi rasa bersyukur itu tetap ade okeh. dapat lah belajar pape berkaitan baby nie. tak payah pegi klinik belajar cara-cara mengendalikan baby nati. ahaha. ^^"

back to the topic, aku telah pun disahkan memegang title untie tengahari tadi untuk anak sedara yang ke 11. baby boy. 3.56kg, bernama Muhamad Adib bin Mohd Afham. Alhamdulillah. gembira yang teramat! walaupun aku cuma mendengar saje, tapi debaran itu aku turut merasainya. aku cuma mampu berdoa agar semuanya dalam keadaan baik-baik saje. (:

balik dari kerja tadi, sempat lah aku menziarahi kakak ku. rancangan nekad aku tu menjadik pun. haha. tahniah untuk diri sendiri sebab hari ini lepas untuk drive sorang-sorang tanpa bantu sesiapa, selamat sampai ke destinasi.

tika ini, maka bertambah lah hero cucu Haji Ahmad. hehe. nie turutan cucu heronya.

Amirul Aiman
Akmal Alif
Afiq Haikal
Amsyar Hafizi
Adib

semua nama bermula pangkal huruf A kan. macam nama si atuknya. owh cucu atuk mmg begitu! hehe.

cucu heroinnya memang ramai. sume cumel-cumel macam untie die yang nie. *sape lagi nak puji diri sendiri kalau bukan diri sendiri* haha.


masih belum cukup korum nie. ahehh

maka dengan kelahiran cucu Adam nie yang membuatkan aku tersenyum sehingga mahu mengalir air mata kegembiraan di hujung hari ini. baru ku tahu erti keperitan, kepayahan dan pengorbanan si ibu melahirkan anaknya, kerisauan si bapa yang jelas lagi ternyata.


--> jasamu akan ku kenang wahai ibu ! Al-Fatihah~

0 komen:

Post a Comment

terima kasih sudi komen.. (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...