please leave ur link. tQ~

Tuesday, May 17, 2011

bangga sebab dia bertuah. hahaha

pagi-pagi lagi sudah bangun. terajin pulak menaip nie. okeh, tak ape sempatkan kejap before pergi kerja. haha.

bila tengok-tengok blog aku nie, ada yang bertambah laa. apa itu?

jeng jeng jenggg..




anyway, aku bukan nak belagak or what. aku happy sebab aku da de 50followers. thanx korang. sayang korang. hahaha.

so orang yang bertuah tu adalah Jol Abdul Karim. korang boleh tengok sendiri blog yang bertuah itu.

to Jol Abdul Karim, thanx yea. Anda adalah orang yang bertuah menjadi follower yang ke 50. nak hadiah ke? hahaha. maaflaa sebab tak reti nak bagi hadiah jarak jauh nie. kang berkecai sia-sia pulak. gurau jep. have something to request? just mesej kat FB yea.

thanx jugak yang lain-lain kerna sudah menjadi follower blog aku yang biasa-biasa nie jep. da la malas nak update. update pun yang bukan-bukan. haha. sayang korang sume. (:

0 komen:

Post a Comment

terima kasih sudi komen.. (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...