please leave ur link. tQ~

Thursday, May 19, 2011

Andai Kau Mengerti~




bicaraku bukan omongan kosong
bicaraku selalu dari hati
hati yang sering kali memendam luka
sering kali aku ucapkan aku bukan pendendam
bukan juga sering membalas dendam


kali ini ia gugur lagi ke bumi
menghempas ke tanah yang gersang
ia gugur kerna sorang insan bernama kekasih
yang sering dalam ingatan


kasihku
seandainya kau tahu isi hatiku
tidak perlu ku ungkapkan selebar itu sayang
untuk kau mengerti


kau sayangku
ku ingin membina impian kita disini
dihati ini..
janji-janji yang akan terpatri antara kita..


kau insan biasa yang telah menambat hatiku,
mampukah kau pergi sejauh ini tanpaku disisi?
tanpa kita mengecapi kebahagiaan itu?
tanpa kita membina impian kita bersama?


aku bukan bidadari syurga yang begitu sempurna
aku juga insan biasa
aku juga punya kesilapan
tapi aku belum silap menilai kejujuranmu
kesetianmu..


ku biarkan hati ini terus berbicara begini
aku tidak mahu kau pergi jauh dari ku
teruslah kau menetap dihati ini
disini
sampai seru ku tiba menyambut panggilan Illahi



"mungkin yang luar biasa pada aku, kebiasaan pada dirinya..
mungkin yang ada apa-apa pada aku, ketidakapa-apaan pada dirinya..
mungkin yang kisah pada aku, ketidakkisahan pada dirinya..
mungkin aku sering kali ucapkan padanya agar memahami aku,
tanpa aku sedari aku telah melukakan hatinya..
maafkan aku sayang.."



maka lagu 'Bila Cinta' pun berakhir...

0 komen:

Post a Comment

terima kasih sudi komen.. (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...