please leave ur link. tQ~

Thursday, May 5, 2011

menghitung jam yang berputar..


Akhirnya hari ini tiba juaa..
belum sempat aku menyelesaikan kerja yang tersisa..
aku harus menjalani hari ini dengan penuh senyuman tanpa gelak tawa kerana esok aku tiada lagi disini..
waktuku bersama mereka suda habis..
habis mencipta kenangan bersama mereka..

Esok..
esok pasti tiba tapi aku berada ditempat lain..
jauh dari mereka..
itulah perpisahan..
PERPISAHAN..

Aku pasti merindui detik-detik kita bersama..
merindui gelak tawa mu..
aku takkan melupakan mu..
kamu yang memberi jasa kepada ku..
akan ku kenang untuk selamanya..

Musim berganti musim..
kamu pasti akan menemui seseorang yang lebih bagus dari ku..
berkhidmat sebentar bersama kamu..
itulah kami pelajar praktikal..

Kini waktuku telah habis disini, hari ini..
akan ku pulang ke pangkuan keluargaku..









detik-detik bersama mereka..
kini tersimpan di memori..
^______^

0 komen:

Post a Comment

terima kasih sudi komen.. (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...