please leave ur link. tQ~

Thursday, January 13, 2011

Bila cinta kini..

lalalaa.. tibe-tibe jep nak tangkap jiwang ari nie. sume lagu pun sedih-sedih belaka. kesan dari mo0d yang kurang baik sebenarnya. haha. korang mesti daa tengok cite LAGENDA BUDAK SETAN kan. novel yang popular suatu ketika dulu. sebab aku sempat laa gak tangkap jiwang dengan novel tu mase-mase sekolah dulu. sempat ajep! tu yang gila novel memang sempat sampai bersengkang mata kan. kul 2 3 pagi pn sanggup! haha.

Dan aku gak sempat berangan-angan lau kisah cinta cintun aku macam cite novel popular tu. berangan jep oke. hehe. kisah kashah & ayu nie boleh membuatkan sape-sape menangis termasuk AKU. huhu. best kan.

Tapi aku cume jumpe `syah` jep dalam kisah cinta aku nie. aku tak kan jumpe `kasyah` pn. `kasyah` yang setia pada cintanya, `kasyah` yang sanggup dilukai, dan ` kasyah` yang tak pernah berhenti mencintai `ayu` nya. huhu.

sape `syah` aku tuh? dia laa buah hati aku. huu. `syah` yang sentiasa sabar dengan kerenah aku. `syah` yang sukar untuk berkata tidak kepada ku. dan sentiasa memujuk aku. huhu. oke. (:

Tapi aku suke dengan sound track cite LBS nie. meh aku share kat cinie oke.

Bila cinta kini
Tak lagi bermakna
Yang ku rasa kini
Hanyalah nestapa
Ditinggalkan cinta masa lalu

Dulu kau tawarkan
Manisnya janjimu
Yang ku sambut itu
Dengan segenap hatiku
Bila engkau pergi
Tinggalkanku

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hingga ku memilih
Cinta yang fana

Perginya dirimu
merobek jantungku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan
Uuu…
Dalam harapan


Dari bait-bait lirik nie, erm, pastinya akan tersentuh kan. if aku, memang sah-sah laa menangis. haha. aku memangis?? macam pelik jep bunyinya. tapi itu hakikat. hakikat yang aku bukan mudah untuk menangis, cume ade laa part-part yang air mata nie akan keluar. kata orang, perempuan dan air mata mane boleh pisah. hehe.

Dengan mo0d yang kurang baik, layan lagu-lagu sedih, tiba-tiba hati nie mula rindukan seseorang. RINDU. perasaan yang tak pernah berhenti untuk dia. erm.






p/s :: bila dekat, tak rase pn nk berperang. bila jauu?? mengalah kan orang pergi berperang jep.

0 komen:

Post a Comment

terima kasih sudi komen.. (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...