please leave ur link. tQ~

Friday, February 25, 2011

jangan laa sakitkan aku lagi. !




Fikiran kosong.
Otak tidak lagi mampu berfungsi dengan warasnya.
Ya Allah.

kemana hilangnya diri aku yang dulu. sungguh tidak ku minta semua ini. luaran nampak sihat, dalaman siapa tahu? sila angkat tangan dengan megahnya ! oke oke, turun tangan semua. senyum penuh ikhlas.

~

aku bukannya suka cari kesalahan orang lain untuk membuat diri aku megah semegah megahnya di khalayak ramai. pergi ke mana mana ajep ada yang bercerita tentang aku. NO ! itu bukan aku. tapi sering kali aku disalahkan. sering kali tindakan aku disalahertikan. umpama aku ni menadah bara api jep. *ada ke peribahasa tu?? abaikan.

mengapa?? dimana silap ku? huraikan laahh maksudmu itu !

biar puas hati mu menyalahkan ku ini !





cukup ! hakikatnya aku tidak kuat untuk tempuhi semua ini. namun..

Allah lebih mengerti..



mood lagi tak ada. kurang sihat. selsema bercampur batuk. sakit tekak yang sudah berlarutan. jap lagi sure demam. suara kejap ada, kejap tak ada. hati kena banyak banyak BERSABAR ! ngeeEe~


just follow the way you like !



0 komen:

Post a Comment

terima kasih sudi komen.. (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...