please leave ur link. tQ~

Tuesday, February 22, 2011

keluar bersama bekas budak budak sekolah ! ^^'

Saya tidak lagi bergelar budak sekolah..

Budak sekolah? zaman kegemilangan yang paling best ! sape sape akan rase kan. berkawan dengan semua orang. then kena gosip gosip dengan admire. ahaha. tak pikir keje ke ape ke kan. belajar belajar dan belajar. kena denda. berebut nak beli makanan kat kantin. alangkah seronoknya kalau dapat kembali ke zaman itu.! stop it !

Isnin lepas, aku sempat laa keluar dengan geng kampung aku, saje je nak celebrate result STPM yang tengah hot dibicarakan dimana mana sekarang nie. anyway, tahniah untuk kawan kawan aku yang ambil STPM nie. kalau tak, aku pun dulu dulu macam dorang jugak. tapi bukan rezeki aku disitu. hehe.

Oke. aku tak bekerja. maka dia dia laa yang kena belanja aku nie. aahaha. pizza hut menjadi menu kami. BP Mall lokasi pilihan kami. sempat laa window shopping jap walau pun kesuntukan waktu. sebab patutnya petang tu aku kena kembali ke 'hostel sementara' aku. hehe. enjoy walau pun keluar bertiga ajep. !



3cawan mewakili 3 dara pinggitan



cakkk!



bersemangat pegang sudu n garfu !



saje nak tayang gigi !



konon nak promote. ahaha



lazzzaaaattttt !!!



^^'



luv 4 me !




thanx korang sebab belanje. laen kali sila laa belanje lagi. ahaha*_*



0 komen:

Post a Comment

terima kasih sudi komen.. (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...