please leave ur link. tQ~

Saturday, February 26, 2011

kau memang suka buli orang !



Hello semua. Selamat hari sabtu.

hehe. apa mimpi laa hari nie nak update blog nie. selalunya time time macam nie cuma update facebook jep. hehe. 24jam facebook. sebab tu mata da lebam lebam, jari da bengkak bengkak. tapi apa ada hal. da selalu buattt. ahaha

okeh, entri kali nie pasal my lovely brother. kenapa nak bercerita tentang dia pulak?? special sangat ke? special sangat laa. abang kandung kot. hehe. baru baru nie dia telah pun melangsungkan perkahwinannya bersama insan yang dia cintai. bila tengok dorang berdua ni, betol betol nampak sweet couple. i love it ! ahaha.




bila tengok dia da kahwin ni kan, mula laa kenangan kenangan lama menerjah. hehe. nanti aku akan rindukan dia. huwaaaahahhaha

ada satu hari tu, masa tu aku kecil lagi. around 8 or 9 years old gitu laa. anak bongsu ni kan manja dengan mak dan abah. aku dan adik aku nak sangat ikut mak dan abah pergi konvo kakak aku kat Johor Bahru, tapi parents tak bagi. hehe. mak cakap esok pagi bangun ikut mak. kami pun percayalah.

esok paginya, bila bangun tidur jep, tinggal aku dengan adik ajep. mak dan abah da pergi daaa. so kitorang pun meraung sampai bengkak bengkak mata bagai. ahaha. then abang aku nie berjanji nak bawa pergi jejalan keliling kampung. ahaha. tu pun jadi sebab masa tu belum pandai bawa motor sendiri. last last kitorang kena marah sebab nangis tak berhenti henti. ahaha.

bila tengahari menjelang, dia cuma masakkan meggi untuk kitorang jep. hahaa. lepas dari peristiwa tu, aku dengan dia da kurang tegur da. tengok dia jep macam nak makan orang. dia pun belajar jauh. tak selalu laa jumpa. dulu memang dia garang. tapi sejak sejak dia da kerja, da ada tunang tu baru laa aku dengan dia ngam balik. mesra laa. boleh laa gurau gurau jep. tak ada laa macam dulu dulu. hehe. dan banyak lagi kenangan yang kami sama sama lalui. dan yang paling seronok, dia dengan abang sulung aku pernah campak aku kat banjir sebab aku tak nak pergi sekolah ! ahaha. may i flashback?? huhuu.

now, he is very sporting ! sejak da kahwin nie, agaknya lagi senang dia nak mesra mesra dengan adik adik dia. ahaha.

selamat pengantin baru untuk man dan maria. semoga berkekalan hingga ke anak cucu cicit bagai. i will miss our memory !

0 komen:

Post a Comment

terima kasih sudi komen.. (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...