please leave ur link. tQ~

Monday, February 7, 2011

khurafat, antara best dan tak best !!


Bila tengok entri kali ini, mesti aku teringat ingat, terniang niang jeritan aishah dalam filem nie. haha.

baru baru nie, aku tengak laa cite nie, yang meletop macam belon tu kan. haha. konon konon berangan aku nie kuat macam powerpuff girl tu kan. tak takut. weeee~ pegi dengan perasaan berkobar kobar !

last last duit aku melayang gitu aje. hahaahahaa. naseb baek tak banyak mane tapi sayang tuh beb. meh ler story seket sal cite tu.

intro cite nie besh gak laa. biase biase jep. sound effect jep yang lebih lebih. kuat bukan main lagi. huhu. lagi kuat sound effect tu, lagi kuat aku tutup mata. haha. jalan cite die oke laa. agak menarik. more flashback laa & the best part masa johan bukan name sebenar tu dokong mayat anna tu. nampak real abesss. hehehee.

dalam hati berdetik, biler laa cite nie nak abes. cepat laa mase ! cepat ! tup tup jep, da abes. haha. fuhh lega gilaaa !! da boleh kua wayang. tapi tu laa, untuk orang yang berani takut takut macam aku nie better tak payah lagi pegi tengok cite seram seram nie. haha. macam membazir je kan. erkk. menyesal tapi seronok. ahahahaha~

pistt! pas ni tobat nak pegi tengok cite seram lg !

0 komen:

Post a Comment

terima kasih sudi komen.. (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...