please leave ur link. tQ~

Wednesday, February 9, 2011

percubaan pertama ! go go faten !


Serius aku tak penah begini !!!

Ahahaha. sabtu lepas, aku kuar dating bersama tersayang. so sebelum hari tu tiba, aku berangan - angan lah nak tukar penampilan sikit. asyik sama jep tiap kali kuar ! tup tup tang baju tu jugak aku pakai, tudung tu juga aku capai. seluar jangan cakap lah. jeans, wajib !

Memang da berniat lama akan hal ini, tapi disebabkan ke'luas'an wang, dan ke'banyak'an idea, maka niat tu tinggal niat saje. tapi sekarang aku da membuktikan niat aku itu tercapai. ilham ini aku curi ( bukan curi, tapi sumber inspirasi ) dari orang sekeliling aku nie. mula dari housemate aku sampai laa kenalan praktikal aku, baru laa aku terbuka hati untuk mengapai bintang di langit tu. wow ! tinggi tu, mane nak capai ni kan ? ~

Dulu - dulu, bila orang tanya, aku cuma jawab pintu hati belum terbuka. ahaha. kakak aku pun ada sarankan tukar sikit cara bertudung tu. aik, ada yang tak kena ke? salah ke aku terus begini? tapi itu dulu, sekarang aku nak cuba sesuatu yang baru. bila tengok orang bertudung macam tu nampak cantik. aku bukan nak cantik macam dorang tu, just for fun jep. enjoy kan diri sendiri. *tak mintak pujian pun* ahaha

Aku mula laa mencari - cari bahan supaya plan gila aku nie tercapai. ke hulur ke hilir sorang - sorang. boleh mati kutuk macam nie. haha. tapi apa boleh buat. just co0l beb !!

So nie laa hasilnya ! mehhh tengok ramai - ramai. (:


sungguh ketara perbezaannya. huhu~



setelah di tacap - tacap ~


my currently wallpaper !


Bila pakai macam nie, aku rase. Ya Allah, tembamnya aku nie. ahaha. pas nie boleh laa test - test pakai cara yang lain pulak. ahaha. tapi tu dalam bab niat yang lain pulak laa. ahaha. niat yang ni da selamat aku tunai kan. Alhamdulillah ~

*_*




0 komen:

Post a Comment

terima kasih sudi komen.. (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...