please leave ur link. tQ~

Tuesday, February 1, 2011

bile pertemuan diakhiri dengan perpisahan ~

mood ari nie berterabuh! sume macam nak tak nak aje.

pagi -pagi lagi sudah memasang strategi. haha. macam nak berperang aje bunyinye. hahagaga. strategi yang aku takkan bersedih depan akaq aku tu. yela, mulai ari nie, i will be lonely. huhu. macam sedih aje kan. cool beb !

tadi tak breakfast, tapi sempat laa minum milo (*tak penah - penah breakfast milo jek) then zana, anak tuan tanah opis nie ajak pegi pusat bandar, temankan die buat skin treatment. oke laa, pagi - pagi nie belum ade keje sangat. huhu. sempat laa die belanje breakfast, yang laen-laen kena claim oke. haha.

now, aku cuma duduk-duduk saje. memikirkan ape yang akan berlaku lepas nie. haha.

tak penah selama aku duduk dengan akaq nie, aku kua sorang-sorang. tapi tadi malam, aku da buat keje gile. huhu. so, aku decide nak kuar shoping. dapatlaa tenang kan diri nie jap. aku macam tak sanggup nak berpisah dengan akaq aku tu. ello! die bukan pegi mane pun, die cume nak stay rumah mak mentua die saje sepanjang tempoh berpantang nie. relax laa. haha. cakap memang senang kan, tapi dalam hati nie, bekemacuk beb !

aku cume menbayangkan hidup aku selama sebulan nie tanpa die. owh my god! mesti sunyi. huhu. mesti aku rindu suare die tikala memanggil aku soh makan, soh tolong die itu laa ini laa. then suare husband die yang suke memerli aku tu. "makan aje laa fesbuk tu" haha. aku suke dengar husband die cakap macam tu. haha. *padahal die pun same, kaki fesbuk !


muhamad adib danial.

Sabarul minal iman, faten! jangan lupe tu. so as long aku boleh bersabar, bersabar laa. (: sebulan tu tak laa lame mane. hehe.

esok. esok. esok. cepatlaa esok. tak sabar nak balik kampung nie. hehe. parit raje! tunggu kepulangan ku! haha.



0 komen:

Post a Comment

terima kasih sudi komen.. (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...