please leave ur link. tQ~

Thursday, February 10, 2011

saket saket pun sempat lagi berbelog !


okeh okeh. mood betol betol tengah tak baik sekarang nie. macam nak demam aje. tiba tiba temperature badan nie naik tanpa sempat aku mengeceknya. huhu.

awal awal lagi sudah menjengah 'bilik pendua.' ! memang terbaik laa kan. aku bukan yang jenis macam tu tapi lau da sampai kes special nie. kena laa rajin kan diri jugak kan. huhu. tengok jam baru pukul 6.15pagi. awal gilo laa !

pagi nie tak sempat buat sarapan. so sarapan kat opis jela. kuah talam berlauk menjadi menu pagi nie. sedap sedap. then tak sampai 1jam aku duduk. yeah ! 'bilik pendua' laa yang aku tuju. sampai ke lunch, tak ade selera nak makan. hulur laa ape ape aje, sikit jep aku jamah. huhu.

then bila da petang nie, aku still ke 'bilik pendua' tuh. huhu. bila laa nk berenti nie. huhu. hope aku kembali seperti sedia kala. heehee. kesian akuan nie, bile laa aku nak siapkan die ek. errrkk~

suda ade tenaga untuk pulang ke rumah nati. (:

nie mesti kes mcD malam td nie. tobat tak nak makan untuk sebulan nie !!

1 comment:

  1. haha..mmg addicted ngn blog cmni..
    sme la kte...sakit2 pun stilll nk berblog...
    len kali jge diri ye.... :)

    ReplyDelete

terima kasih sudi komen.. (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...