please leave ur link. tQ~

Monday, February 14, 2011

Terwujudnya blog ini, maka wujud laa pencatat sejarah. ahaha

hello hello !! ada orang ke tak ada orang nie ?? ahaha. salam semua. kenapa laa saat - saat begini aku tidak lagi melelapkan mata berbuaikan mimpi - mimpi indah. aduhh kalau laa putera raja yang jadi hero dalam mimpi aku kan. argghh! itu semua hanya mimpi. tengok laa, mimpi lagi.

tapi yang ini bukan mimpi dong ! ia begitu benar - benar.

blog ku ini terwujub disebabkan masalah teknikal. ! sungguh aku tidak terniat untuk melakukan perkara yang begitu kejam ini. ceritanya bermula apabila..~

lokasi :: rumah effa lyana, clazmate aku.

sedang aku dan uyul, also my clazmate duduk senang hati, effa tiba - tiba menjerit. "Aten, kau ada email x??". "Ade laa, kenapa?" *ingat aku nie lemb sangat ke tak ade email. hahah* then dia sambung lagi, "aku nak pinjam email kau, nak buat blog nie." haa?? termanggu aku disitu. kenapa mesti aku kan?? huhu. "nak buat step untuk presentation power point nie. aku da ada blog, jadi tak boleh laa nak create yang baru. " Errrkkk. oke laa, aku pun bagi laa email aku.

oke, lepas je bagi email tu, dia pun terus terusan menyiapkan task tu. kami kami ni memang suka buat kerja last minit. macam nie laa jadinya. huhu. dipendekkan cerita, siap sudah blog ini dia tacap - tacap. dengan picture profile yang entah apa - apa, tajuk blog yang comel - comel. ahaha. macam nie ke blog aku masa mula - mula wujud. kelakar bila ingat - ingat balik. dan effa pun dapat markah yang agak - agak begitu tinggi belum mencecah langit untuk presentation dia tu. alahaaaiii~

disebabkan aku bukan kaki membelog pada masa itu, maka aku tinggalkan blog aku yang konon - konon comel lagi cute plus cun nie begitu saja. for a long time baru laa aku jengguk blog aku ni. suda bersawang, usang lagi catnya sudah tertanggal - tanggal. nasib baik tiang serinya masih lagi kukuh untuk terus bertahan. ahahah. *sila ketawa guling - guling sekarang jugak!

setelah aku mengecat baru dan tukar wallpaper ikut gerak hati serta menggantikan tingkap - tingkap yang dulu tercabut. haa. kan comel gitu. lagi comel dari yang dulu - dulu punya. ahaha. *puji sendiri. pelbagai gambar - gambar yang telah aku gantung bagi menaik kan lagi seri blog ni. ahahaha. sila laa meneroka blog yang konon - konon comel nie ek. sekian.



wif uyul, teman semangkuk meggi.



ni laa effa lyana, pengasas blog faten ahmad. ahaha

*_*

0 komen:

Post a Comment

terima kasih sudi komen.. (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...