please leave ur link. tQ~

Thursday, June 2, 2011

Boyfren Dan Gelfren Baru Faten. (:

hey korang. lets talk yea. malas nk tulis pepanjang malam nie. aku banyak keje nak buat. sebab nak tidur awal. *kononnyalah.

oke oke. sabtu lepas, kakak aku balik kampung. then husband dia mesej aku cakap lau nak 'barang' tu datang rumah kakak long aku. tapi kenapa? oke. abaikan. nak tau pe die??

jum tengok yang berwarna merah itu yea...



harddisk versi samsung

ini laa yang pending dari awal tahun dulu. kisahnya, abang aku dah beli awal-awal dah. aku je yang belum sempat nak ambil. so dia balik kampung ari tu, drop sekali kat rumah kakak long. hehe. bahagianya aku!!. lepas nie senang laa aku nak buat kerja. ops!


sudahhhh?? amacam?? comel tak??


tadi aku beli gelfren baru pulak. kesian gelfren lame aku tu da rosak semacam. so alang-alang da beli biar la yang best terus..yang mahal terus.. korang rase ape?


meh meh skodeng dgn aku cepattt.. selagi berpeluang nie.. haha




wahhhh.. merah mak ngah gitu..

sepanjang aku bernafas nie, ini lah kali pertama aku beli fon baru pakai duit sendiri. berhasil kan? fon dulu - dulu tu hadiah dari abang lah, sambung nyawa fon kakak lah. yang adik ni dapat sekerat nyawa aje. huhu. kasihankan??

bila aku letak sebelah menyebelah gadget aku nie. wahhh. menyala-yala warnanya. macam mane lah aku boleh terbeli gadget yang same warna nie? oke. yang harddisk tu abang cakap memang tinggal warna merah je. UNGU? habis laa adik. muka da redha gila. =='

then cover fon tu pun same. apek tu cakap, UNGU da habus laa amoi. redha lagi. tak ape lah, asalkan aku dapat. well done faten ahmad!








begitulah kisahnya.. dulu cuma angan-angan aje. dulu cakap tak penting la, cakap macam tak besh la. sekarang bila dah dalam tangan senyum sampai telinga. BAHAGIA!!


tahniah faten ahmad! sekali lagi anda telah berjaya memenuhi impian anda! ^^'

0 komen:

Post a Comment

terima kasih sudi komen.. (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...