please leave ur link. tQ~

Monday, February 28, 2011

jejalan sampai tak ingat dunia. *_*

Hey kamu kamu semua. huhu.

Kenapa petang petang begini mood sentiasa mengantuk?? boleh cuba bayangkan tak??



.................................................





sesi membayangkan sudah pun habis.

aku mencorat coret kan sini masa bekerja ini sebab aku MENGANTUK!!! ahaha. sila ketawa dengan kuat dan seboleh yang mungkin. kerja jangan cakap laa. memang tak penah nak siap. memang sentiasa mencemburui aku dan opismate aku yang lain nie. oke, berhenti gelak sekarang.

nak tahu kenapa aku mengantuk tahap dewa hari nie??

kata aje hujung minggu, boleh rehat rehat, tidur sampai matahari pacak atas kepala. tapi tidak bagi aku. kesian kan. aku masih lagi dalam mood kurang sihat dan emosi tidak stabil. sila laa menyemaknya disini. tapi sekarang cuma kurang sihat aje.

walaupun kesihatan aku masih lagi tidak mengizinkan, aku masih lagi mampu untuk pergi bersuka ria bersama kawan - kawan aku. ahaha. semalam, aku sempat laa pergi majlis perkahwinan abang kawan aku dekat Ayer Molek, Melaka bersama yang tersayang. masa tu demam da oke sikit, selsema da kurang TAPI suara pulak yang kejap kejap ada, kejap keja tak ada. so cakap pakai bahasa isyarat jela nanti. ahaha.

biarpun tak ramai clssmate aku yang datang tapi pada kami yang datang nie tetap meriah, DAN aku jumpa pengasas blog aku yang tercinta nie. wahh berpelukan kami berdua. bagaikan 10tahun tak berjumpa ! ahaha. rindu laa kawan, say effa.







lepas aje pergi majlis orang kahwin tu, aku dan tersyang pun pergi laa dating kejap. mula - mula nak pergi PCFair, tapi tukar plan pulak. huhuu. so kitorang lepak tepi pantai puteri sampai laa petang. *budak bertuah nie memang tak reti nak balik rumah !*








Akhirnya, pukul 7 lebih baru aku gerak balik Batu Pahat. sampai je rumah, relax relax jap, terus tidur sebab pagi tadi aku kena drive balik Johor Bahru. gila tak gila laa. da laa penat tak hilang lagi, tidur tak cukup. kan da terkapai kapai nak buat kerja sekarang nia. sungguh tragis faten ! walaupun penat tu masih terasa lagi tapi enjoy laa keluar semalam. huhu.

fendi owh fendi.. *lau laa dia dengar kan. * i just wanna say thank you sebab sudi jemput aku pergi uma kau. hehe.

tata korang. *senyum sampai telinga sebab ada opismate tegur pakai eyeliner baru, hot from Watsons * ^_~

0 komen:

Post a Comment

terima kasih sudi komen.. (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...