please leave ur link. tQ~

Thursday, March 24, 2011

biarlaah jujur dari menipu !





JUJUR . Sering kali dipertikaikan dalam suatu hubungan tu . Baik perempuan atau laki, paling tak pun die akan tanya 'U jujur dengan I tak selama hubungan nie?' Bab ape yang perlu kita jujur pada sang kekasih tu??. Tang mane tu? Kadang - Kadang kita sendiri binggung kan . Lau bagitau nati merajuk, lau tak bagitau nati lagi naik hangin .

Maaf jika entri kali nie menyingung mana - mana pihak . Rasenya tak ada kot . Maaf juga jika ia agak kebudak-budakan .

Tadi mase aku check inbox fon aku tu, aku tak fikir pape pun . Mostly mesej dari Bf aku . Sedang leka delete mesej - mesej tu, aku terpandang 1 mesej yang membuatkan terpana . Mesej tu biasa je . Aku bace berulang kali mesej tu . Hati tersentap . Rase macam nak marahhh sangat kat orang yang hantar mesej tu ! Tapi.. entah laa .

Aku cuba buang perasaan negatif tu cepat - cepat . Nati jadi barah pulak kat hati nie . Da laa lately nie aku cepat touching . Heyy .

Ape salahnya lau die jujur dengan aku . Tak payah nak tipu - tipu bagai . Lagi - lagi lau orang yang kite percaya plusss sayang pluss rindu sampai tahap gaban tu tipu kita kan . Wowww!!! lagi terbakar hati kang . Sabaaarrr fateeennnn~

Bila da terkantoi, ambikkk kaww!! Tergugup kau nak membebel kat aku . Tergetar - getar nak say sorry bagai . Aku? tak yah laa tanya . Entri nie da menceritakan segalanya . Last - last aku maafkan juga . Begitu lembut hati perempuan nie kan . Diuji banyak - banyak kali pun still boleh terima . Tapiii.. jangan laa buat lagi . Mau terbalik bumi nie kang . opps! Agak kasar . Maaf .

Aku sangat terkesan dari kejadian tu . Biarlaah . Apepun sume da berlalu . Bile ingat balik, hati aku sakit pulak . Susahkan nak lupakan ape yang da berlalu . Erm .

Semoga die ambil ikhtibar dari peristiwa nie . I just hope ia takkan berulang lagi . Mau tak aku meraung sampai bengkak - bengkak mata . Huhh . Sadis . T________T


*jangan laa menipu. tak salah jujur dengan pasangan. bukan kah kita mahu hidup bersam kelak?*

0 komen:

Post a Comment

terima kasih sudi komen.. (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...