please leave ur link. tQ~

Tuesday, March 29, 2011

kembali ke pangkuan ku ^____^






Setelah 3minggu ia berlalu baru hari nie aku nak share . Maaflaa, keadaan tak mengizinkan . T____T

2bulan yang lalu, aku ditinggalkan bersendirian tanpa sebab yang aku tak boleh terima . Tetapi aku redhai juaaa . T___T Menangis lagi . Die pergi tanpa sempat mengucapkan 'Selamat Tinggal' kepadaku . Balik kerja je umah da kosong . Seperti hatiku yang sayu dan kosong dengan berita 'pemergian' die itu . Tapi siapa laa aku nak dibandingkan dengan insan yang die sayangi . Aku cuma adik yang menumpang teduh dari panas terik matahari, sejuk air hujan, dan tempat ku melelapkan mata, tak lupa juga tempat ku mengalas perut yang lapar sepanjang aku hidup bersamanya .

Hidup ku kosong sepanjang 2bulan itu . Tiada siapa yang kasihan . Belum bersuami begini laa jadi nya . Hehe . Alamak! kegatalan sudah sampai *____*

Alhamdulillah, aku dapat menjalani hidup ku selama itu dengan selamat dan cermat . Ahahaha .

3minggu yang lepas, kakak aku kembali ke pangkuan aku. !!! yeebaa yeebaa!!!! happy sangat2 sampai tak terucap . Ahahaha . Anak teruna si Adib tu da mula manja - manja . Ahahaha.

Oke . Tata~~~

0 komen:

Post a Comment

terima kasih sudi komen.. (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...