please leave ur link. tQ~

Wednesday, February 9, 2011

percubaan pertama ! go go faten !


Serius aku tak penah begini !!!

Ahahaha. sabtu lepas, aku kuar dating bersama tersayang. so sebelum hari tu tiba, aku berangan - angan lah nak tukar penampilan sikit. asyik sama jep tiap kali kuar ! tup tup tang baju tu jugak aku pakai, tudung tu juga aku capai. seluar jangan cakap lah. jeans, wajib !

Memang da berniat lama akan hal ini, tapi disebabkan ke'luas'an wang, dan ke'banyak'an idea, maka niat tu tinggal niat saje. tapi sekarang aku da membuktikan niat aku itu tercapai. ilham ini aku curi ( bukan curi, tapi sumber inspirasi ) dari orang sekeliling aku nie. mula dari housemate aku sampai laa kenalan praktikal aku, baru laa aku terbuka hati untuk mengapai bintang di langit tu. wow ! tinggi tu, mane nak capai ni kan ? ~

Dulu - dulu, bila orang tanya, aku cuma jawab pintu hati belum terbuka. ahaha. kakak aku pun ada sarankan tukar sikit cara bertudung tu. aik, ada yang tak kena ke? salah ke aku terus begini? tapi itu dulu, sekarang aku nak cuba sesuatu yang baru. bila tengok orang bertudung macam tu nampak cantik. aku bukan nak cantik macam dorang tu, just for fun jep. enjoy kan diri sendiri. *tak mintak pujian pun* ahaha

Aku mula laa mencari - cari bahan supaya plan gila aku nie tercapai. ke hulur ke hilir sorang - sorang. boleh mati kutuk macam nie. haha. tapi apa boleh buat. just co0l beb !!

So nie laa hasilnya ! mehhh tengok ramai - ramai. (:


sungguh ketara perbezaannya. huhu~



setelah di tacap - tacap ~


my currently wallpaper !


Bila pakai macam nie, aku rase. Ya Allah, tembamnya aku nie. ahaha. pas nie boleh laa test - test pakai cara yang lain pulak. ahaha. tapi tu dalam bab niat yang lain pulak laa. ahaha. niat yang ni da selamat aku tunai kan. Alhamdulillah ~

*_*




Monday, February 7, 2011

khurafat, antara best dan tak best !!


Bila tengok entri kali ini, mesti aku teringat ingat, terniang niang jeritan aishah dalam filem nie. haha.

baru baru nie, aku tengak laa cite nie, yang meletop macam belon tu kan. haha. konon konon berangan aku nie kuat macam powerpuff girl tu kan. tak takut. weeee~ pegi dengan perasaan berkobar kobar !

last last duit aku melayang gitu aje. hahaahahaa. naseb baek tak banyak mane tapi sayang tuh beb. meh ler story seket sal cite tu.

intro cite nie besh gak laa. biase biase jep. sound effect jep yang lebih lebih. kuat bukan main lagi. huhu. lagi kuat sound effect tu, lagi kuat aku tutup mata. haha. jalan cite die oke laa. agak menarik. more flashback laa & the best part masa johan bukan name sebenar tu dokong mayat anna tu. nampak real abesss. hehehee.

dalam hati berdetik, biler laa cite nie nak abes. cepat laa mase ! cepat ! tup tup jep, da abes. haha. fuhh lega gilaaa !! da boleh kua wayang. tapi tu laa, untuk orang yang berani takut takut macam aku nie better tak payah lagi pegi tengok cite seram seram nie. haha. macam membazir je kan. erkk. menyesal tapi seronok. ahahahaha~

pistt! pas ni tobat nak pegi tengok cite seram lg !
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...